We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Domainin siirtäminen

tuomot
06-06-2016, 11:06 AM
Hei,

Kyllä sieltä se sähköposti kopioituu Whois-tietoihin.

Mystik
06-04-2016, 06:47 PM
Lisätäämpä tähän vielä seuraavaa kysymystä:
Ostin .eu päätteisen domainin OVH:n kautta, jonka jälkeen muutin OVH tunnuksen sähköpostiosoitetta, päivittyykö tämä osoite automaattisesti domainin WHOIS tietoihin?

EDIT: Löytyikin kohdasta Enemmän -> Päivitä omistajatiedot
Eli kun tuolla vaihdoin sähköpostiosoitteen niin sen pitäisi päivittyä WHOIS tietoihin automaattisesti?

simo
05-11-2016, 11:17 AM
Hei,

verkkotunnuksen yhteyshenkilö(t) on mahdollista muuttaa toiselle asiakkaalle, eli ei tarvi odotella verkkotunnuksen erääntymistä.

Yhteyshenkilöiden muutos löytyy OVH-hallintapaneelista klikkaamalla oikeasta yläkulmasta omaa nimeä, jonka jälkeen Oma tili –> Hallitse yhteystietoja.

Mystik
05-09-2016, 08:45 PM
Minulla on Kimsufin kautta palvelin ja erään toisen henkilön hallussa oleva domain, joka on ovh:n kautta. Domain umpeutuu 15.5.2016.

Domainin nykyinen omistaja haluaa siirtää hallinnan minulle, mitenköhän tämä olisi helpointa? Onko mahdollista siirtää domainia tunnukselta toiselle? Vai onko helpompaa odottaa umpeutumista ja ostaa se uudelleen minun tunnuksellani?