We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Webmailin salasanan vaihto

AjM
06-19-2015, 12:49 AM
Quote Originally Posted by simo
Mutta olen juuri välittämässä tätä asiaa eteenpäin. Ilman palautteita ei toki mitään muutoksia tapahdu. Hyvää juhannusta salasanamuutospuutteesta huolimatta!
Samoin, hyvää juhannusta!

simo
06-18-2015, 05:38 PM
Quote Originally Posted by AjM
Toinen on mediagalleria ja toinen on sosialnetwork sivusto, käyttäjiä on kymmenkunta, eli pieni porukka.
Sivut toimii php:llä ja mysq:llä.

Ja sinähän olet hoidellut minun tikettiä viimepäivinä mysql tai php hidastelun takia
Aivan, hyvä kun täsmensit. Asiakaskohtaamisia on meillä niin paljon, että välillä menee pakostakin sekaisin

Mutta olen juuri välittämässä tätä asiaa eteenpäin. Ilman palautteita ei toki mitään muutoksia tapahdu. Hyvää juhannusta salasanamuutospuutteesta huolimatta!

AjM
06-17-2015, 04:02 PM
Tarkoitin edellisellä viestilläni sitä, että minkälaisessa käytössä webhotelli on? Onko se pelaajayhteisöä, yhdistystä (tms.) varten jolla on monta eri käyttäjää ja käyttäjillä eri tarpeita?
Toinen on mediagalleria ja toinen on sosialnetwork sivusto, käyttäjiä on kymmenkunta, eli pieni porukka.
Sivut toimii php:llä ja mysq:llä.

Ja sinähän olet hoidellut minun tikettiä viimepäivinä mysql tai php hidastelun takia

simo
06-17-2015, 09:24 AM
Quote Originally Posted by AjM
Siis minulla ON tuo pro paketti jo, ollut vuoden alusta.
Tarkoitin edellisellä viestilläni sitä, että minkälaisessa käytössä webhotelli on? Onko se pelaajayhteisöä, yhdistystä (tms.) varten jolla on monta eri käyttäjää ja käyttäjillä eri tarpeita?

AjM
06-16-2015, 12:06 PM
Minkälaiseen käyttöön webhotelli on ajateltu?
Siis minulla ON tuo pro paketti jo, ollut vuoden alusta.

simo
06-16-2015, 09:29 AM
Hei,

kiitos erinomaisesta palautteestasi salasanavaihtoa koskien. Tämä menee ehdottomasti eteenpäin.

simo
06-16-2015, 09:29 AM
Hei,

kiitos erinomaisesta palautteestasi salasanavaihtoa koskien. Tämä menee ehdottomasti eteenpäin.

AjM
06-15-2015, 03:07 PM
Moi!

Minulla on webhotelli PRO jossa on 100 kpl sähköposteja.

Webmailit seisoo käyttämättömänä koska ei kukaan halua käyttää
semmoista palvelua jossa ei itse voi vaihtaa salasanaa.

Kysynkin (taas) että milloin webmailiin on tulossa salasanan vaihto?
Ja kyllä, opensource plugin löytyy Roundcubeen, tässä linkki https://github.com/roundcube/roundcu...ugins/password