We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Tukitiketeistä


tuomot
02-24-2014, 02:48 PM
Kiitos viestistäsi.

Tiketin prioriteettiä voidaan laskea jos teknikko katsoo, että asia ei ole perusteltua olla urgent prioriteetillä. Kaikki tiketit arvioidaan tapauskohtaisesti. Tärkeinpänä on VIP asiakkaiden tiketit ja kuten sanoitkin OVH palvelin on Kimsufia korkeammalla prioriteetilla.

2-3 pv ei ole normaali vastausaika. Tänään vaihdettiin esim kimsufin rikkoutunut levy alle 30 min siitä kun asiasta avattiin tiketti sisältäen viestin vaihdot varmuuskopioinnista.

Jillian
02-22-2014, 02:45 AM
Onko noissa joku systeemi, miten nuo tiketit oikeen priorisoidaan? Tuntuu, että vaikka valitsis korkea prioriteetin tiketille niin se aina tippuu normaaliin.
Toinen huomio, jonka noista tiketeistä olen huomannut, niin näemmä ainakaan vastauksia ei saa ranskasta sen nopeammin, vaikka palvelun vaihtoi kimsufista ovh:lle. Onko nuo 2-3 päivän vastausajat aivan normaalit yleensä ottaen ranskan suunnalta?