We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

DNS ongelmia

tuomot
07-17-2013, 12:28 PM
Hei,

Kävin kaivamassa tiedon mistä domainista tässä on ollut kyse ja näin että olet itse perunut dns-palvelinmuutospyynnön. Avain näkyi olevan paikallaan että jos muutospyynnön tekee niin tunnissa se astuu meidän järjestelmissä voimaan. Muutos etenee kuitenkin huomattavasti hitaammin verkossa kaikkialle.

Jos on vielä kysyttävää suosittelen että laitat s-postia suoraan asiakaspalvelu@ovh-hosting.fi sieltä tulee vastaus nopeammin kuin tätä kautta.

ibab
07-16-2013, 03:35 PM
Quote Originally Posted by simo
Heissan, vastasinkin jo sinulle sähköpostiin.
Juu, olisi kuitenkin vielä sellainen lisäkysymys, kun tuo valtuusavain saapui postilaatikkoon ja sen sieltä syötin hallintapaneeliin, elikkä kauan suunnilleen kestää kunnes domaini on toiminnassa, kun oli puhetta domainin määrittelystä teidän nimipalvelimiinne?

simo
07-16-2013, 11:56 AM
Quote Originally Posted by ibab
Hei,

Varasin .fi osoitteen jonka DNS oli suoraan linkitettynä dedikoituun palvelimeen jonka olen OVHlta tilannut. DNS kuitenkin antaa virheilmoituksia "Dns failed: Domain not active on dns server" niin ensisijaisesta kuin toissijaisesta DNS osoitteesta.

Myös dedikoitu palvelin ilmoittaa verkkotunnuksen tilaksi "VIRHE".

Mistä johtuu, etten saa kyseistä domainia toimimaan?
Heissan, vastasinkin jo sinulle sähköpostiin.

ibab
07-13-2013, 05:40 PM
Hei,

Varasin .fi osoitteen jonka DNS oli suoraan linkitettynä dedikoituun palvelimeen jonka olen OVHlta tilannut. DNS kuitenkin antaa virheilmoituksia "Dns failed: Domain not active on dns server" niin ensisijaisesta kuin toissijaisesta DNS osoitteesta.

Myös dedikoitu palvelin ilmoittaa verkkotunnuksen tilaksi "VIRHE".

Mistä johtuu, etten saa kyseistä domainia toimimaan?