We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Asiakkaiden tuominen, miksei bonuksia?

OVH-taikuri
05-24-2010, 03:03 PM
Valitettavasti pisteitä ei ole mahdollista saada jälkikäteen.

Logiikka menee siis siten että sinulla on webhotelli, johon liität multidomainilla monta verkkotunnusta. Sitten laitat eri verkkosivut eri kansioihin palvelimella ja jaat oikeudet niihin tarpeesi mukaan (admin yhteyshenkilö hallintapaneelissa).

Vaihtoehtoisesti hankit jokaiselle omat webhotellit, jotka sinä "omistat". Itse verkkotunnuksen omistus säilyy asiakkaalla.

Kolmas vaihtoehto on tilata asiakkaan puolesta kaikki ja asettaa itsensä laskutusyhteyshenkilöksi.

Kaikilla yllämainituilla menetelmillä saat pisteet itsellesi. Tätä varten on kanta-asiakastilin kuitenkin oltava aktivoituna.

-Taikuri

juppelo
05-24-2010, 12:24 PM
Kiitokset taasen aivan mahtavasta vastauksesta. Olen tuon kanta-asiakastilini jo aktivoinut, mutta pisteitä on tasan nolla, johtunee siitä, että en oikein ymmärtänyt tuota kanta-asiakastilin käyttöä. Onko mahdollista näin jälkeenpäin saada vielä kahdesta tuodusta asiakkaasta pisteet ja miten pääsen heidän adminikseen?

OVH-taikuri
05-24-2010, 09:56 AM
Moi,

Jälleenmyynti on toteutettu tällä hetkellä siten, että saat asiakkaistasi kanta-asiakaspisteet tilillesi. Mitään sopimuksia ei tarvita. Aktivoit vain kanta-asiakastilin ja se on siinä. Tämä tosin käytännössä tarkoittaa että sinun on samalla oltava asiakkaittesi admini. Tulevaisuudessa tullaan tarjoamaan "täysiveristä" jälleenmyyntijärjestelmää.
Pisteiden laskentakaava:
https://www.ovh-hosting.fi/tuotteet/kanta_asiakkuus.xml

SSH-yteys pro webhotellissa tarkoittaa, että Personal-paketissa sitä ei ole. FTP:llä mennään. Toisin päin sanottuna: Salattu yhteys maksaa.
BNC:t eivät varsinaisesti ole kielletyjä, mutta väärinkäytöstä luonnollisesti rangaistaan.

-Taikuri

juppelo
05-23-2010, 07:38 PM
Moi! Olen asennellut tuttavilleni erilaisia verkkokauppoja ja blogeja ja ohjannut heidät tänne OVH:lle. Olen myös itse OVH:n asiakas (ilmaispalvelimen muodossa, tulevaisuudessa mahdollisesti myös maksulliset palvelut ) ja olen ihmetellyt, miksei OVH:lla ole mahdollisuuksia jonkinlaisiin jälleenmyyjätunnuksiin jolloin jokaisesta myydystä paketista tulisi pienimuotoinen bonus. Okei, olisihan se helppoa juurikin näillä dedikoiduilla, mutta mielestäni kätevintä olisi myydä näitä webhotelleja.

Toinen kysymys koskisi hyvin lyhyesti tuota Webhotelli Pro:ta: Mitä tuo SSH-yhteyden mahdollisuus käytännössä tarkoittaa? Varmaankaan mitkään BNC-softien asennukset eivät ole sallittuja.